El teixit empresarial de l’economia catalana està format majoritàriament per les anomenades PIME, és a dir, Petites i Mitjanes Empreses. En aquestes empreses, a l’igual que en qualsevol negoci la gestió de trucades entrants i sortints és clau per al bon funcionament de qualsevol empresa. I si no es gestiona de forma correcta el volum de trucades pot decréixer i convertir-se en un punt feble que empitjorarà amb el pas del temps, arribant a afectar negativament a la rendibilitat del negoci.
Avui en dia ser o tenir una PIME no està renyit en treballar amb els millors sistemes de telefonia i solucions de gestió empresarial. És més, les empreses que aposten per créixer ho fan utilitzant les millors eines i recursos, per oferir als seus treballadors solucions que els permetin millorar la seva productivitat i eficiència en les seves tasques del dia a dia.
En el cas de la telefonia, treballar amb una centraleta veu IP, a diferència d’una centraleta telefònica tradicional, la qual ha estat dissenyada específicament per agilitzar la tasca diària als seus usuaris, i configurada de forma personalitzada d’acord amb les necessitats en relació al nombre d’extensions i usuaris que es requereixen en cada cas, ajuda molt en la tasca diària dels treballadors d’una empresa.
Un dels elements principals en la Centraleta veu IP és l’opció “d’operador automàtic”, que és molt més que un contestador automàtic. Tenir aquesta integració en el sistema de xarxa permet:
L’important és ser-hi, i ser-hi d’una forma professional quan els clients ens necessiten. Les solucions de centraleta veu IP poden convertir-se en una oportunitat per a la seva PIME, per la qualitat, el servei i la professionalitat que ofereixen en l’atenció i gestió de les trucades.